where is the love?

One little boy on his way to school
No body likes him cause he's not cool
thin little arms and a ugly smile
for a year for a time for a little while,
how could you leave him alone
Now when he's gone..

**************************

Vaknar upp med att jag ligger och nyser, inte så trevligt. klev upp och la mig ner på golvet, vet inte varför, men det va skönt, så låg där i typ en kvart och bara tänkte på livet och vad som händer, helt seriöst, det är saker som händer hela tiden, det är något fel hela tiden, det är alltid någon som har något att klaga på, det är alltid någon som sviker, varje dag.. varje dag är det någon som klagar eller sviker, är säkert så för er alla, om man verkligen tänker efter så kommer man på att det är så, och man börjar fundera så mycket, iallafall jag, jag tänker liksom, vafan gör jag för fel? varför sviker folk? varför lovar folk saker med sen håller det inte? dom lovar nytt på nytt men det håller aldrig, varför lova när man vet att man inte kan hålla det, man mister bara förtroende hos en person när man gör så. Folk tänker sig inte för, och när dom inte gör det blir det bara fel, och när dom kommer på det så ber dom om förlåtelse, det är bättre att tänka till istället för att såra någon och sen hoppas på en förlåtelse, för det är inte alltid det går igenom.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0