sorrryyyy!

Förlåt för min usla uppdatering, men jag åkte bort till sundsvall över två dagar sen när jag kom hem hade jag väldigt mycket att göra, det vill säga typ städ-.- vi håller på att göra om vårat såkallade "lekrum" till ett hemma gym, och det var itne precis ett "lekrum" utan kallar det hellre  typ ett skräprum, så det tog tid att städa upp det och så, men nu ska jag försöka bättra mig=)

ikväll måste jag packa för vi ska upp till fjällen med skolan och sova över och massa skit, så packa väskan med mat och godis så klarar jag mig^^ blir borta till tisdag kväll, det suger apa! men men.

nu ska jag laga mig ltie mat och sen ska jag städa lite till och sne packa innan träningen. nice va? ehmm, nä.

vi hörs sen!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0