MysPys hela dagen^^

har precis gjort världens skönaste sak, det vill säga duschat, helt sjukt härligt efter att ha legat i en säng i typ 3 dagar, väldigt nice! Och efter jag duschat så hittade jag en ansiktsmask så ja kleta på den också, hihi^^ nu stter jag och äter ben&jerrys, helt klart världens bästa glass!

ringde just mamma och bad henne köpa färg och tavlor så jag har något att syssla med resten av dagarna jag är sjuk, jag kommer typ vara sjuk hela lovet. Men.. nä det går inte, får max vara sjuk i två dagar till sen skiter jag i att jag är sjuk och går ut ändå, kan inte sitta hemma och hosta som en gammal tant hela lovet!

Nu ska jag fortsätta min mysiga dag med lite tv och musik, vi hörs sen!^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0