hemmaaa

dålig uppdatering jag vet. SÅ KLAGA INTE! jag har ett liv jag med, konstigt nog, och edt vill säga att jag inte bara sitter vid datan hela tiden varje dag, och de betyder att jag inte e så bra på att uppdatera min lilla blogg! nu fattar ni.

kom precis hem ifrån fjällen, har varit där med skolan och typ åkt längskidor, ah va ska man säga, inte supersuper hemskt, men absolut inte de roligaste man kan göra heller. Men är fett nöjd över att vi inte kommer göra något mer sånt här nu, nu e de liksom öveeer! och nu kom jag på att jag längtar som ett AS till sommaren, tänk er liksom att springa runt i ett linne och shorts ^^ låter underbart eller hur?

jag säger bara, fimpa pälsmössan och bring me some sun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0