som jag hade dig förut.

vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut,
jag vill ha en sista chans så jag säger rakt ut.
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.


alla texter jag skriver på bloggen eller bdb
är texter jag menar, även om dom e tagen från en låt
så skriver jag den för jag känner igen mig i den.
tillexempel den här texten är ur låten
-som jag hade dig förut med melissa horn och lars winnerbäck.
känner igen mig så otroligt i just den biten av låten,
den påminner mig om något väldigt fint som är svårt att släppa,
den påminner om något jag aldrig kommer glömma.
och varför jag skriver den är för att jag vill ha ut det.
så slipper jag tänka på det, det blir bara jobbigt.

och det finns inge bättre än fina texter, det är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0