rädda isbjörnarna

hjälp isbjörnarna, jag hatar att se dom här filmerna om
isbjörnarna, jag mår bara så dåligt, de är hemskt.
Och för 100 kroner i månaden till WWF så kan man hjälpa dom till
ett bättre liv. Jag vet att många tänker;

"men hallå, det är bara
isbjörnar? det finns ju människor
som lider också!"

ja och av vad lider dom av då? jo svält, och det beror på att
det är för varmt, klimatet har blivit för varmt så dom kn inte få
mat för dte torkar bara, och deras vatten torkar ut, så för 100
kroner i månaden hjälper du både isbjörnarna till ett bättre liv
och samtidigt människor också.

och hörni, 100 kronor, vad är det för pengar? det kan man inte ens köpa
en tröja för, så kom igen.




jag hoppas att det inte är bara jag som tycker det är jätte hemskt,
jag hoppas det är fler som har vett att förstå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0