HISS/DISS.

Om man tittar runt lite på många olika bloggar
så gör typ nästan alla en Hiss/Diss lista, och jag kände
liksom, men varöfr inte?
så här kommer mina Hiss/diss lista!=)

HISS!

1: Choklad.
    finns typ inget bättre än att komma hem efter skolan
    och äta choklad, höhö! det måste vara det godaste man
    kan äta ju, så helt klar Hissat jag choklad!



2: FågelTurken. 
    Jag hissar fågelturken bara för att det är en riktigt rolig video,
    även fast det inte är så kul egentligen blir det de ändå bara för
    att ingen lyssnar på honom, jag tycker de är bedrövligt att ingen
    hjälper honom, men är samtidigt det som är så kul.

DISS!

1: Jag dissar taxichauffören i fågelturken
    för han är så jävla otrevligt dum i huvet,
    han lyssnar inte alls på  den snälla killen som
    vill hjälpa den snart döda fågeln.
    ingen taxibil jag skulle åka med!:O

2: Gymnasieval.
    tack men nej tack, jag trivs bra där jag är,
    det vill säga på prolympia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0