HejHoppGummiSnopp..

Kom nyss hem från världens bästa dag!
var på Pc igen med Jullan och Tida, och idag besökte vi
Estet Teater, och det var hur jäkla kul och bra som helst.
förut var det liksom nästan självklar att jag skulle välja bild,
men nu så lutar dte mer åt Teater, det verkar hur kul som helst,
men jag tycker det känns hur dumt som helst att inte ta bild nu
när jag gått runt och typ trott det i månader, me ja vet inte
jag och Julia funderar starkt på teater för tillfället.
tror fan det blir det! Hihi

>Ikväll<
* Ska äta mat som tusan [svin hungrig]
* Åker till lilla farmor och håller henne sällskap ett tag.
* Åker hem och sätter mig vid datan, höhö.
* Kvälls fika.
* sova.

låter som en underbar kväll:)

hör av mig seeen, och då kommer det också lite
bilder på mig och Julia sen stan idag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0