Färdig städat!

det är alltid hur jobbit som helst att komma igång med att städa,
men sen när man är klar är det typ det bästa som finns. Ja,
hur som helst så har jag packat undan hälften av mina kläder
till en låda som aldrig mer kommer användas, shit vad mycket
kläder jag har som inte används, sjukt, funderar på att typ
skicka iväg dom till barn som inte har kläder i typ afrika och så,
lätt värt det!

nu är rummet fint och snart kommer Julia med kudden och nattar här,
mysigt, har inte träffat flickan på typ jätte länge. så det blir kul!=)

Och sen tänkte jag bara lägga in typ världens skönaste låt,
haha, den e så sjukt skön att bara sitta och lyssna på.
och jag har minnen med den, sommar minnen..
fins inge mysigare.


Jenny Wilson-faiding like a rainbow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0