coperhill och holiday club.

ligger nu i sängen och halv sover,
egentligen skulle jag hem till Julia när jag kom hem,
men jag är verkligen jätte trött, så jag följer men henne
och Tove till stan imorgon istället. Då blir det också gymmet
skööönt, har inte varit där sen vi fick lov, det är för länge alltså.

idag så åkte vi somsagt upp till coperhill och åt lunch,
sen gick jag, linn, linnea och alex till Holiday club och besökte badet,
till mesta dels så var det ångbastun, men ändå liksom.
det var mysigt.

nu ska jag krypa ner i sängen och titta på simpsons och bara ta det lugnt.
njuta av att ligga i min egen säng och inte i en husvagn=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi är så ja... ångbastun med killarna.

pinsam.

hähä.

ily! =)

2010-01-06 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0