2010

GOTT NYTT ÅR!

och nu är vi inne på ett nytt decenium, häftigt!
och jag har införskaffat några nyårs löften inför året,
sen har jag tänkt att eftersom det är ett nytt decenium
så ska jag börja om helt, från och med nu ska jag inte
ta skit från folk, för deras problem ska inte behöva gå ut över mig,
sen ska jag träna mer än någonsin, jag ska vara mig själv hela tiden,
vad är det för mening att gå runt och tro sig vara någon annan?

Jag skiter i nyårslöften som typ, sluta äta godis eller sluta dricka läsk.
haha det e bara dumt, om jag tränar och äter rätt så är det klart
jag ska få äta godis ibland, så inga sådana dumheter.


nu ska jag in till Åre by, och typ äta.. möhöh.

ha en soft dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0