now it's over, i can't be over!

sjukt jobbig dag, allt åt helvete!
skriver i morgon bby!






Förlåt för allt jag sagt, förlåt för allt jag inte sagt.
Förlåt om jag fått dig att må dåligt, förlåt om jag tagit ut min ilska på dig.

livet kan va jobbigt ibland, det vet vi alla, men utan dig så vet jag att det
kan bli så pass jobbigt att jag inte orkar med längre. Jag förstår om du
låter det vi hade försvinna med vinden, jag förstår om du hjälper till att blåsa
iväg det. jag förstår även fast jag inte vill. Du har gjort saker mot mig som
var svåra att förlåta, men jag gjorde det, nu önskar jag bara att du kan göra
samma sak mot mig, förlåta. Jag kommer stå här och vänta, jag kommer
alltid stå här. jag kommer aldrig kunna släppa dig, så istället står jag här
i min ensamhet och väntar på ett svar. jag vet att du e rätt, jag vet det.
så det är bara att vänta. Jag har så mycket jag vill säga till dig som jag
aldrig kommer få chansen att säga om det slutar såhär. du e min stjärna och
just nu är det så fruktansvärt mörkt utan dig som lyser upp dagen, det e så mörk,
och jag e mörkrädd, jag tror inte du förstår hur mörkrädd jag är!
snälla lämna mig inte nu, vi kan lösa det här på bästa vis, jag lovar. ge mig
en chans och jag ska ta vara på den, allt jag behöver är en chans.
15/8-09 dagen jag alltid kommer minnas. glädjen jag alltid kommer minnas.
det är bara du som kan ge mig den glädjen. ditt namn jag alltid kommer minnas.

Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0