Cube crash

tummen upp för spel på facebook!

bara jag som tycker facebook är totalt värdelöst?
ah, jag tycker det faktiskt! visst typ tufft att alla
kan vara medlem över hela världen, alla kan bli
vän med alla och så, men vad gör man då?
typ skriver; Therése Nerpin ska duscha nu.
                  Therése Nerpin har matte prov i morogon [nervös]
                  Therése Nerpin sitter och tittar på tv med Julia björch.
haha, förstår inte riktigt det roliga i det hela.. tyvär asså
alla andra verkar ju tycka att det är så kul men jag förstår inte.
det enda jag kan tycka är kul är spelen, haha töntig som jag är,
nämen dom är ju skit häftiga, inte maffia wars och sånt skit,
men typ cube crash och alla dork spel, skit kul ju!:D


endast medlem för spelens skull ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0