Asså snälla!!!




Asså hörni, titta på hennes ben!
vad är det för jävla fel? dom e typ hur smala som helst,
titta på vaderna, på fotlederna.. shit, passa dig så du inte
går av liksom!
asså alla skyltdockor ser typ ut så där,
men vem fan ser ut så där i verkligheten? inte många,
inte ens en modell är typ så där smal.. kan inte sluta glo
på hennes fotleder, inte konstigt att folk typ svälter sig till storlekar
som egentligen inte är rimliga för någon av oss.
inte konstigt att någon mår dåligt när byxorna inte sitter lika bra
på en själv som på dockan när hon har den "perfekta" kroppen
som egentligen inte är perfekt utan bara.. gringo.

nä, dålig stil tycker jag faktiskt.



Kommentarer
Postat av: linnn

haha tycker du dom där benen var för smal?

sjukt snygga!

men alla tycker olika vilket är bra.

2010-02-17 @ 19:58:53
Postat av: Ntherése*

men linn?

om du vill se ut så, visst självklart!

men kan inte riktigt förstå hur du tänker samtidigt som jag tittar på hennes 2 cm tjocka fotleder.

i det fallet så tycker jag tyvär inte att de är bra att vi alla tycker olika.

2010-02-17 @ 20:16:14
URL: http://thresee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att man ska se ut sådär?

om du inte hackar upp dig på dom ynka fotlederna,

för alla ser vi olika ut (benstomme etc)

men helheten på benet.

sen är det självklart att modebranchen över reagerar och gör allt så extremt.

men annars hittar jag inga fel på dessa ben - galet snygg!

2010-02-18 @ 13:50:18
Postat av: Ntherése*

Det e ju det jag syftar på vännen!

i modebranchen överdriver dom så fruktansvärt mycket hela tiden, inte många som ser ut som modebranchens dockor, vissa modeller är ju större än henne och modeller.. fint? nä. men som sagt alla är vi olika. jag tycker att inte att det ser bra ut. och jag tycker heller inte att det är okej att varenda docka ser ut såhär, to.m dom på mamma avdelningen liksom?

2010-02-18 @ 14:30:44
URL: http://thresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0