vegetarian.

nu tänkte jag förklara för er alla som undrar vad jag
menar när jag säger att jag är halv vegetarian.


det e så här, ända sedan jag var liten, (asså mini) så har jag inte precis "älskat" kött.
så när jag var kanske 8-9 år så slutade jag äta, skinka, korv m.m.
och efter yttligare några år så slutade jag helt.
jag åt inte någonting som hade med kött att göra, men sen blev jag sjuk..
jag fick typ äta en massa protein pulver och tabletter för att kunna uppnå den inkomst av protein som jag
behövde, och det fattar man ju inte är så bra när man är typ 9 år :S
och eftersom jag inte åt så bra så blev jag ännu sjukare, jag mådde dåligt hela tiden.
jag hade ständig huvudvärk, ont i kroppen,jag orkade inte göra någonting.
som då alla mammor skulle bli så blev mamma orolig och hon tvingade mig att
äta kött, jag vet det låter lite fult med tvinga, men det gjorde hon.
ibörjan mådde jag bara sämre av att äta det, men jag fattade ju själv att jag var tvungen till det.
så jag började lite smått.
nu kommer jag till det jag tänkte förklara!
jag kan inte äta vadsom helst nu heller, även om det e från samma djur så kan jag inte äta det.
utan, jag äter inte korv,skinka och fläsk och sånt.
utan det jag kan trycka i mig är, kyckling fisk, lövbiff m.m.
givetvis äter jag vegetarisk kost också annars blir det inte bra.

jag vill mer än gärna äta kött som vem som helst.
men jag vet inte hur jag ska förklara det, men det går typ inte.
nä, det går inte.

[ det var ca 5 år sedan jag åt en korv ] x)
haha, hoppas ni fattar nu vad jag är,
inte vegetarian utan halv vegetarian!;D

//Ntherése*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0