Nicholas jonas



Onsdagen den 16 september var en speciell dag för Nick Jonas – det var hans 17-årsdag.

För People magazine berättade Nick om hur stort det kändes att bli ett år äldre:

— Det är spännande. Jag känner mig 24 timmar annorlunda än när jag var 16.

Den nyblivna 17-åringen firades av både arbetskollegor och familjemedlemmar. Av sina föräldrar och syskon fick han en väldigt betydelsefull födelsedagspresent – ett piano.

— Det är faktiskt det piano som jag skrev ”A little bit longer” på. Pianot har verkligen en speciell betydelse för mig, säger han.

Klaviaturen stod ursprungligen på ett hotell i Halliburton, Ontario, där Nick spelade in filmen ”Camp rock”. Mellan tagningarna satt han och klinkade på det och fick då ihop låten som handlar om hans diabetes.

Förutom pianot fick Nick även en annan utrymmeskrävande present – ett pingisbord.



grattis till han dårå!
världens snyggaste(a)
kanske..


//Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0