kim~

Meeen haaalloojsaan!


Nu sitter vi här (jullan&jag)
med kladdkakan i ugnen(y)
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

vi lyssnar på en mycket bra och typ..konstig låt vid
namn kim.
det tar bara fram ännu fler känslor om det hela.
jag älskar låten, så otroligt bra.
okej jag måste förklara varför känner jag..

den är både rolig med texten är fortfarande sjukt
sorglig, det handlar om en jävel som heter kim,
som tydligen förstörde hans liv!
men mer pratar vi inte om det.

så varsegod lyssna gärna på den!=)

so long,
bitch you did me so wrong,
i don't wanna go on,
living in this world without you



puss!
//Ntherése*


Kommentarer
Postat av: LiLLY

sv: tack kära du! :)<3

2009-09-21 @ 18:30:54
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0