huh?

åhh, jag blir så arg!


man går på stan, och så ser man en skyltdocka som verkligen är såååhääär smal-.-
det finns ingen som ser ut som alla skyltdockor, asså titta bara
på bilden, ska ens ben se ut så där?
inte konstigt att folk känner sig tjock när dom provar kläder,
bara för att byxorna ser bättre ut på den smala skyltdockan.
är det någon som känner ibland så här,
ni tittar på ett par byxor som en skyltdocka har på sig, tkr dom e hur
snygga som helst, tar ett par och provar dom.men inte ser dom ut som man
trott?
nä och sen blir man deppad över att man tkr man e tjock!
dockan som har så otroligt långa och smala ben..ja, jag tkr inte det ser normalt ut,
det ser inte..friskt ut.
jag vill iallafall inte se ut så!:O

galet.

ta ingen skit!!
//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: Viks

Mina ben är typ sådär smala.



Och om du ändå itne vill ha så smala ben, palla bry dig då?

2009-09-12 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0