Hiss/Diss


HISS.

1. jag vill hissa chokladpudding därför att,
   det går fort att göra, det är galet gott, 
   speciellt när man e sjuk:S

2. jag vill hissa datan därför att,
    just nu är den min bästa vän,
    det finns alltid något man kan göra på datan.
    egentligen borde jag hissa den som kom
    på datan, men 
    vet inte vad han/hon heter:)

DISS.

1. jag vill dissa tv:n därför att,
    på morgon och fram till klockan typ 15 så visar
    dom ingenting annat än typ "ordkrysset"
    och massa skit.
    as tråkigt -.-

2. jag vill dissa svininfluensan därför att,
    svininfluensan asså fan vad hemskt.
    tänk om man typ sitter och har det nu utan att 
    man vem om det:O tragiskt.

3. jag vill dissa den globalauppvärmingen
    därför att,
    isen kommer tryp smälta och om ni läste
    mitt inlägg om det så kommer typ
    isbjörnarna dö ut
    tragiskt!

puss!
//Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0