håkan hellström

jag har kommit på att,
håkan hellström måste vara den mest "poetiska"
låtskrivaren någonsin.
hans texter är så underbara.
han kan göra så man blir kär på nytt.
han är så himla duktig.
i hans  texter kan man alltid hitta sig själv,
det känns som för mig att jag
alltid varit med om det han
sjunger om, man förstår precis.

några få rader som jag tycker
är hur fina som helst.

aprilhimlen:
Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv

nu kan du få mig så lätt:
Det va så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något..

jag hatar att jag älskar dig:
Jag har hört att du träffat nån
Jag har hört att han är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag
Och jag hör att han är den rätte
Ja dom säger att du verkligen menar det
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

han e helt underbar.<3


Håkan hellström

//Ntherése*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0