GÄSTBLOGG!

Tjatja bloggen =)
Its Amir bitch you know, haha närå, men Linn faktiskt!

Idag har vi varit på skolan, sjukt segt förutom bilden som faktiskt var hur kul som helst!
Sen tog jag med mig eran favoritbloggare Therése herself ut på rajtantajtan (stan med andra ord)
Haha.
Orkar inte skriva vad vi gjorde, men kul hade vi i alla fall.

Nu sitter hon (..och jag) i mitt rum och väntar på att maten ska bli klar.
Jag gästbloggar medan hon smsar med sin kille (haha, skämt och sido, hon kommer bli sur när hon ser det h
är, men nån har hon på g iaf, haha. För viktigt verkar det vara i alla fall! ;))


Me and Therése on the fjällvandring. Om ni vill ha mer info om vandringen så mailar ni oss så ska vi ge er info...
världensdumastegrejskolanharkommitpå@hotmail.com
Är tvungen att skriva att det inte var så seriöst, haha!

Puss hejdå,  nu ska vi snart åka upp till golfen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0