*

min syn på alkohol..

jag känner att jag faktiskt inte förstår vitsen
med att dricka alkohol.
visst, jag förstår dom som vill ha kul en kväll med polarna,
dom som drar ut på en fest och dricker sig full. visst
det förstår jag, men jag väljer mer än gärna det andra alternativet,
dra ner på stan va med kompisar och har allmänt kul.
det låter och är så mycke bättre!
jag tror jag är en sån person som faktiskt har mycket roligare nykter.
okej, ni får inte tro att jag ser ner på dom som dricker och så,
för det gör jag verkligen inte!!
jag säger bara att just det är inte min grej,
sen skiter jag i vad andra gör och vad dom tycker är kul!=)

så länge man inte dricker för att man ska vara "cool"
för det är inte coolt-.-
egentligt mig asså!
sen vet jag inte vad andra tycker.


//Ntherése*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0