Foki!

Nu tänker jag göra ett inlägg om
foki.



jag har följt hennes blogg sen ca en vecka tillbaka.
och jag tycker om det väldigt mycket asså!:)
hon verkar som en hel skön tjej!
jag tycker att fokis blogg skillger sig från andra bloggar som tex,
kissies.se eller gaybloggen.se
och många fler.
hon är sig själv, hon låtsas inte vara någon annan för att få
högre mängd besökare.

jag älskar hennes blogg! den har typ allt en blogg ska ha!
det vill säga mode, kläder, och allt sånt trevligt!=)

tkr att ni ska besöka den nu faktiskt!=)

http://fokis.se



puss
//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Hon e riktigt söt :D

Kram

2009-09-28 @ 21:08:50
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Oh vilken fin inlägg du har gjort :)

Jag läste genom mina kommentarer precis och såg din underbara kommentar! :) Tusen tack för komplimangen, du gör mig glad!



söta hälsningar & kramar

// Foki

2009-09-28 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0