.

Hur mycket retuschering är ok?

en del "kändisar/modeller" idag vet man ju knappt hur dom ser ut
egentligen.
Men jag  tycker ändå att det är okej med lite retuschering när man
gör reklam eller liknande, men det får aldrig bli för mycket!
här ser ni en före&efter bild på jessica alba.
jag tycker att.. visst, det är helt okej till en framsida på en tidning eller så,
och den här bilden tycker jag bara dom har ändrat litegran och inte
så mycket som dom brukar kunna göra.

så jaa, denna bild är helt ok!:)




Här har vi en tjej som gör reklam för dove,
och det här tycker jag inte är ok!
man ser ju knappt att det är samma tjej:O
det e helt jäkla sjukt, det här är bara för mycket retuschering.
kul för henne liksom: " åh, jag ska vara med på en reklam för dove"
och sen ser hon knappt det är hon själv.. haha!!
tragiskt.

Så nej, denna bild inte ok!



vad tycker ni är ok och inte?

//Ntherése*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0