!!



Tänk dig för nästa gång du säger:" åhh jag är så tjock"

vi tjejer är oftast inte så "tjock" som vi påstår att vi är.
vi är oftast inte alls "tjock" även fast vi säger det.
jag tror att vi tjejer säger det bara för att få höra:"nää det är du inte alls"
eller "men inte alls, du är jätte smal" 
jag tror vi säger det bara för att vi får bättre självförtroende då eller något.
men jag tycker att även fast alla tjejer vill ha en smal kurvig kropp(den perfekta kroppen)
så tycker jag att man ska vara glad om man har lite "hull",
det är inget fel med det.
och jag måste bara säga att när jag läste det där som kissie skrev, att ma är tjock om man väger över 65 kilo.
det stämmer ju inte alls!
man är inte tjock om man väger över 65 kilo, vem fan har kommit på det?

det finns ju t.o.m dom som skiter i att äta bara för att dom vill gå ner i vikt,
även fast dom är lagomt smal/tjock eller vad.
visst jag tycker inte att jag är smal, men jag tycker inte att jag är tjock heller.
jag skulle aldrig sluta äta för att gå ner i vikt, jag skulle aldrig göra det,
det är så fel.
tänk dom som faktiskt inte kan äta för att dom är sjuka eller så, dom som lider av anorexia
jag tycker det är jätte hemsk!
och jag blir så jävla arg när det kommer fram till mig och säger: jag är as fet!¨
och så vet jag själv att jag väger mycket mer, det känns så dumt,
då är det som att någon säger till mig att jag är tjock!
sluta säg att ni är tjock för att ni bara vill ha uppmärksamheten.
sluta säg att ni är alldeles för fet, för det är ni inte. ingen är för fet!

om ni bara är er själv
så lovar jag att folk
tycker om er även fast ni
väger lite mer!

//Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0