yäää!

Orgentering.


för tredje torsdagen irad så har vi haft orgentering,
det har faktiskt gått bra ju:O
helt otroligt!

men.. första gången sprang jag vilse-.-
tog typ en kontroll.. men efter det har jag sprungit med mina
vänner istället, mycket tryggare då!;)

idag var det as kul, haha garva åt typ allt.
ett plus, iskogen hör ingen om du typ as garvar heller x)

aja, det ända vi har kvar på orgenteringen är orgenterings dagen på tisdag
ska springa med jullan!
och ja, vi ska vinna.

sköning bild från idag:)


puss
//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: Jullan

haha till bilden!! helt ootroligt jag ryser när jag kollar på den x)orienteringen, du och jag ftw ;)(for the win)

2009-10-04 @ 21:39:45
URL: http://mittlillaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0