Sjukan

Hejsan alla söta!

idag var jag på sjukan igen för att ta blodprover,
usch! finns det något hemskare än att ta sprutor, det e så jobbigt.
men hur som helst så har jag tagit två stycken med en veckas mellanrum.
och det dom kommit fram till är att jag inte har något järn och blahablaha
och typ tomma hjärnrum blahablaha.
och om man har det så är man jämt trött.. vilket jag varit typ hela sommarn tills nu.
så nu ska jag få äta typ tabletter som hjälper mig att må bättre..

jaa!
själv tycker jag att jag mår bra, men tydligen inte!

puss
//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: Josie

Tävla om ett yoga-paket i min blogg :)

2009-10-09 @ 18:45:06
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Jag skulle nog oxå behöva söka vård för min trötthet, antar att det är nåt liknande ditt.. men som sagt är jag skit skraj för läkare och sprutor så nej tack, jag avstår! ;D

2009-10-10 @ 01:00:55
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0