Jävla tattare!

Jag blir så arg!

i dag står det en stor artikel i tidningen som en tjej har skrivit.
hon har skrivit om att det är en som kört mot rött och nästan kört över henne som
går över övergångstället.
vilket inte är sant!
i artikeln står det även " du med din lilla minibuss med en stor reklamlänk
skotersafari på tycker jag "
minibussen med länken skotersafari på är våran buss.
det var när jag och pappa åkte till skolan detta hände.
men så här gick det egentligen till!

jag och pappa åkte över bron till östersund, vid trafikljuset precis vid brofästet
är det ett övergångsställe, vägen är som delad i två och på ena sidan kan man
välja att köra mot vänster och andra sidan rakt fram, vi kör alltid mot vänster.
det som denna kvinna inte fattar är att det är två trafikljus på denna väg till
de olika riktningarna.
och på våran sida var det grönt och den andra rött, och troligtvis var det inte
grönt på övergångstället då.

men visst! anklaga oss för att typ försöka köra på dej?
nä det e helt fel lilla du.
men om du inte fattar själv så borde du inte publicera
det i en tidning.
vilket skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0