fy

The worls of anorexia.



det är så många som lider av det, det är så många
som inte har ett hus med färdig mat att komma hem till.
tänk er alla gånger era föreldrar ringer efter er och ber er komma
hem till middagen, så många som drömmer om det. drömmer
om att ha en familj, drömmer om att kunna äta sig mätt iallafall en gång
i veckan. så snälla ni, skrik inte åt dom när dom ber dej..tänk bara på hur lyckligt
lottat du är.
jag känner själv att jag inte har den perfekta och smala kroppen, men jag blir 
så jävla glad att jag ser ut som jag gör när jag tittar på bilderna..
båda dom här skulle göra allt för att kunna se ut som vi, se ut som en människa
och inte ett jäkla skelette.

Titta på bilden, titta och tänk på alla gånger du sagt till dej själv "fan vad tjock jag är"
dom skulle mörda för att få säga dom orden till sig själv..
tänk dej för. du är nog inte så tjock som du tycker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0