öviiiik!

Äntligen framme i övik!
bil åkning.. inte riktigt min grejj!:O

men hur som helst så har jag varit på stan
hela dgen och hitatt en massa fina saker.



* leopard mönstrad kofta/tröja.
* Hodd tröja med "dragkejde" mönster.
* Gråa jeans.
* Vitt nagellack.
* Nagelsmyckning.
* Pyjamas tröja. 
* läppbalsam.
* DC tröja till bror.
* Hockey billjetter.

 
- Gå ut med hunden.
- ta med bror och gå till hockeyarenan.
- titta på kära modo.
- köpa en modo tröja.. (haha)

sen är den här dagen fullbordad!=)
//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: LiLLY

vart hittar du t.ex glitter och sånt till naglarna? :)

2009-10-20 @ 21:01:56
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/
Postat av: Ntherése*

Jag köper mina smyckningar på tex, seense, men det finns även på lindex, åhléns och sådana butiker dom säljer nagelack!

men sen kan man beställa från internet också om man har lust med det!:)

2009-10-20 @ 21:59:08
Postat av: Ntherése*

Jag köper mina smyckningar på tex, seense, men det finns även på lindex, åhléns och sådana butiker dom säljer nagelack!

men sen kan man beställa från internet också om man har lust med det!:)

2009-10-20 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0