ärlighet

som en vän sa till mig så finns det inget finare än ren ärlighet,
det är så sant.
ett fint förhållande kan förstöras på engång med lögner,
vänskap kan förstöras om man är oärlig mot varandra.
är det någonsin okej att vara falsk mot någon annan?
nä, egentligen inte, men vissa verkar ju tro det, vissa kan tro att ja
det är säkert okej att jag sprider rykten, ingen kommer ju få reda på att det
är jag, vissa kan tro att, jo men jag kan vara med någon annan min flickvän/pojkvän
kommer ändå inte märka det.
men det e så fel så ni anar inte!
ni ljuger för folk ni älskar och kommer sen med usla förklaringar..
nä det håller aldrig, kan ni inte bara fatta att det inte håller!

jag blir så less.

//Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0