snööö



Godmorgon"

har varit sjuk nu i två dagar och börjar bli riktigt less på det.
har inte vart ute och andats luft på 2 hela dagar, börjar
känna mej smått instängd!
Hela morgonen har jag bara legat ocg slapat, går upp och ätr frukost runt 11
och till min stora förvåning, det är snö ute!

som jag längtat efter denna dag, egentigen.. men när sommaren
precis har tagit slut så tänker man givetvis: hur ska man klara vintern när alla
sommar minnen bränner?
men nu efter en ganska dryg höst så längtar jag till snön, skoter, skidor, och massa mys
till jul, gör inte ni?=)

Nu kom entligen mamma hem med mat, så jag kanske blir till människa igen!

ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0