mupp=)

 Idag så säger vi grattis pappa!

Hejsaan, idag har varit en fantastisk dag. Vi slutade skolan vid 11.00 då drog, Kajsa, Julia; Therése och Jag ner på stan och åt på rangars (ragges) höhö, Mumms det e där!(Y) sen fortsatte jag och julia ner till tages, nej det e inte vi som e svull hon skulle köpa kaka till hennes pappa! hahaha! jaa, sen gick vi ner på agnes olsson, och sniffa parfym, jag säger bara alla killar att köpa; Ed hardy parfymen love and luck, jag lovar, den luktar så otroligt gott!=) köp den(Y)

 
Nu så ska jag byta om till fys träningen, (utomhus) gaaah! kmr frysa sönder, men aja. kommer även träffa bästavän snart puss på henne<3 jag tänkte också ge er en utav dom finaste låtarna jag har hört, så otroligt vacker. snälla lyssna och njut.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0