farsdags shopping

Meeen tjeeenaarreee!

kom nyss hem från en fin shopping runda med mor min.. HAHA!
handlat lite farsdags presenter till imorgon till min älskade pappa.
och även lite födelsedags presenter till honom (han fyller på måndag)
om det intresserar er!;)
haha!

Men även att idag när jag var hos någon som typ känner
på muskler och skador och allt sånt där, (vet inte vad dte heter)
ja, sen efter han hade gjort på mig så sa han att mina muskler vid
skuldebladen sitter ihop-.- så jag ska gå till någon
som brtyer loss mina muskler:O fan låter det skönt eller? bryta loss muskler?
Men gud, jag kommer dö!
sen ska jag få akupunktur i ryggen.. AHHHH!! jag som hatar nålar.
tänk om jag typ svimmar?:O

shiit, nu blev jag nervös:(


Ntherése


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0