en värld utan färger.

Hur skulle världen se ut utan färger?
ja, fan vad tråkigt, inte kunna se den blåa himmlen
det gröna gräset, den gula blomman.
gud vad man skulle bli deprimerad, iallafall jag!

titta på bilderna, gud så vackra men tänk vad tråkigt
att gå ut utanför dörren och se något sånt här.
bara grått i ljusa och mörka nyanser.
jag ser ingen glädje med det.



Och titta nu på dom här bildena,
visst är det så att efter tt ha tittat på dom gråa bilderna
så blir man väldigt glad utav att se dessa färger? så är
det för mig iallafall.



Ha en fortsatt trevlig dag!=)


Kommentarer
Postat av: Simon Göransson

Hallå!:)



Mitt namn är Simon Göransson. Såg att du hade lagt ut reklam för din blogg så jag blev lite nyfiken och gick in och kollade. Jag håller verkligen med om att det är en otrolig lycka att det finns färg i vår värld, vad vore livet utan det?

2009-11-06 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0