Pepparkakor x3

Idag vare Lucia på skolan och mina kära vänner var
så söta i sina pepparkaks kläder, jag blir ju rörd!
Så fick vi fika beståenda av lussebulle och festis, mums!

Nu blir det plugg till tusen här, Mattematik och teknik,
usch har inte ens gjort klar hälften av kapitlet i matten
och provet är på onsdag, lycka till therése, jo tack!
mitt motto: det löser sig!
haha jag hopaps det iallafall...

ikväll har vi träning, längskidor på stadion, ohh..
jo men kör hårt!

så nu ska jag avsluta detta inlägg men lite bilder från
dagen på mina flickor.

Ha en bra dag.





Kommentarer
Postat av: Jullan "Pepparkaka" Björch

Lol! mitt uglyface FTW x) har alltid velat skriva FTW xP

2009-12-14 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0