Hemmaa

Nu är jag hemma från fjällen, åh vad mysigt
vi haft det. Tack för en underbar helg alla!

Igår på kvällen så slog det mig att, fan det är ju jul om 4 dagar.
det är liksom väldigt snart och jag har inte ens lyckats handlat
klart allt eller städat eller köpt kläder eller något sånt där,
utan jag har haft så fullt upp med skolan så att sånt där har jag inte
haft tid med ju, så därför tänkte jag klaga lite på att vi
får jullov endast 2 dagar innan självaste julafton. Det är
nästan lite bedrövligt tycker jag själv. vi borde sluta kanske 4-5 dagar inna iallafall.
eller? för då hinner man med skulle jag tro.

Nu ska jag åka på träning och sen ska jag bara decka ihog i min säng
för jag är verkligen hur trött som helst efter denna händelserika helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0