Heeeeeeej!

Åhh, nu är man hemma från stockholm igen då.
Och för er som itne viste så blev lilla jag 15 igår,
och jag hade det jätte mysigt, först var jag på stan
i stockholm med mamma, handlade mycket kläder och
efter stan så åkte jag, mamma, alex och pappa och mötte
kusin, faster, och fasters mann inne på heron city, där vi åt
middag, sen gic vi direkt till bion och såg världens roligaste film,
ja det måste fan ha varit det! den var riktigt bra asså,
den hette, old dogs och den var så bra, jag rekomenderar
den starkt!:)

somsagt är jag hemma nu igen och mamma står och gnäller om
att kjag ska packa upp så jag får väll ta och göra det, och sen
blir det väll att packa inför nyår, åker till Åre
i morgon bitti.. börjar bli less på allt bilåk nu!

Ps! Zlatan checkade in på hotelet coperhill i åre i söndags,
     han ska nämligen fira nyår där, och när han checkade in
     så använde han namnet, Kalle Svensson. haha
     lite kul tyckte jag själv! x)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0