GOD JUL!

Vaknade med att pappa kom springandes rakt in i
mitt rum och skrek; Kliv upp och skaffa dig ett liv!
mysigt? Nä. Så man var ju tvungen att kliva upp och börja
fixa lite, så jag har klätt granen tillsammans med fatser,
jag har skalat ägg.. haha, jag har pyntat med lite tomtar 
överallt i huset. och nu bara ligger jag här och tar det lugnt,
men jag antar att det inte blir så länge till, för snart ska jag 
duka bordet och lite så, "suck"

Sen tänkte jag liksom på att jag inte kommer kunna lägga upp något i morgon så 
jag vill passa på att önska er en riktigt god jul, hoppas ni får många fina
julklappar och framförallt så hoppas jag ni får det sjukt mysigt.

PS! glöm inte kalla ankas jul, det e ju det bästa av allt!:D 

ha det bra så hörs vi så fort som möjligt,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0