bilder? det kommer!=)

ligger i sängen och försöker få igång msn..
bara för att jag inte har nyaste msn på pappas data
så kan jag ju inte logga in, och det tar typ ett liv
att instalera nya. så det sket sig alltså.

jag började titta på en film vid namn Robin Hood.
den otäcknade, det är riktigt dryg så jag orka
inte se klart hela, gick istället in på mitt rum och ger nu
min data lite kärlek:)

hemskt ledsen att det inte kommer så mycket bilder
men är som sagt inte hemma så ja kan inte ladda upp någon
förutom bilder från google, men hur kul är det?
dom kan ni ju titta på ändå. men det kommer
jag lovar dig.

nu ska jag bege mig ut i vardagsrummet igen och
avsluta mitt tittande på film, ha det super

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0