feelings from a broken heart.

Jag vet att det är många som inte förstår det.
jag vet att det är många som inte alls förstår vad jag menar när jag säger att jag mår dåligt.
jag vet att ni inte förstår varför jag mår dåligt över en så liten sak, men för mig är de det värsta
som har hänt mig, jag tänkte förklara för er så att ni kanske förstår varför jag bryr mig så himla mycket.
~
Varje dag i flera månader var du den enda jag ville prata med, du var den enda som jag kunde prata med om allting. det var dig jag skrev till om jag mådde dåligt över något, eller bara ville prata med någon. du var liksom den person som jag verkligen behövde.
du var så snäll, hela tiden.. du var bäst!
jag minns att jag berättade hur många gånger man har blivit dissad av skit folk, det enda du sa var att du själv skulle aldrig göra något sånt. men det var bara en stor fet lögn..
jag hoppas verkligen att du fattar hur jävla mycket du betydde för mig.
det e bara du som kan förstå det.
även fast det låter konstigt när jag säger det, så var du den absolut bästa killen.

men dum som jag är så trodde jag på allt du sa.
alla dom där sakerna du sa till mig, är allt bara lögn eller finns det något som är sant? allt du sa inte skulle hända, det händer ju just nu, och jag fattar ju själv att vi aldrig någonsin kommer tillbaka dit vi en gång var. aldrig.
jag hoppas du någon gång iallafall tänke berätta för mig varför, berätta för mig och bli förstådd, eller låt det va och aldrig bli förlåten.
det e bara du som kan välja det.
jag vet att det låter töntigt,
men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra längre, jag vill inte bara låta det vara heller, du var för bra för det.
det värsta är att jag inte ens förstår varför, nä jag förstår verkligen ingenting.
snälla kan någon förklara för mig?
jag klarar faktiskt ite det här.. heller.

nu hoppas jag att ni kan förstå!!</3


// Ntherése*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0