Stationsdag..

Hejsansvejsan jan banan

idag var det en dryyyyyyg dag på skolan...
vi hade typ information om gymnasiet, usch jag blir bara ledsen när jag tänker på det!
men hur som helst så var det skit trist-.-
efteråt pratade vi om stationsdagen (igen) som vi sak ha i morgon.
niorna ska hålla i någon jäkla stationsdag för 8,7, och 6:orna, man ska typ stå en grupp och göra en övning
för typ 9 st, och dom är 24 grupper! buhuu. tur att jag står nära tove,kajsa och linn, kan jag ju snacka med er!
mohhahah(a)
glöm inte att det ska typ regna i morgon:(
ajja, det här måste göras ikväll!

 
städa rummet...
hjälpa alex till träningen...
leta fram regnkläder...
ladda telefonen med musik...
duscha...
fika, hehe...

// Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0