lycklig! sååjaaa:)

Äntligen.

jag börjar känna att jag kan le utan att låtsas,
jag kan skratta utan att behöva tänka mig för.
jag kan äntligen säga att jag är glad, jag är, jaa jag är lycklig.
jag vill inte förlåta dig, och det kommer jag inte att göra heller. det känns så bra.
det känns bra att jag inte ska behöva må dåligt bara för att du
gör det!

nu kan jag inte se dig som en vän längre.
nu kan jag bara se dig som ett förflutet :D

talk to my hand beacuse my face don't listen.
(anymore)

//Ntherése*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra hjärtat.

2009-08-27 @ 19:00:13
Postat av: Anonym

Bra hjärtat.

2009-08-27 @ 19:00:40
URL: http://innm.blogg.se/
Postat av: Ntherése*

puss.

2009-08-27 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0