skolstart.

Tiden går så otroligt fort,
det känns som i går  man satt vid gungorna och var nervös för läsläxan.
iår får kan man sitta utanför klassrummet och vara nervös för NationellaProven
.
gaaah!
hur ska det gå?
det e galet, och snart ska man söka gymnasium och jag har ingen aning om vad jag vill gå
eller jo jag vill gå golfgymnasium, men då måste jag flytta från lilla östersund för att komma till dom bra gymnasierna, som ligger mot uppsala och neråt. och jag vill inte flytta.. jag är för liten:/
och jag har liksom ingen aning vilken linje jag ska söka... ojojoj.
usch!
sen börjar jag typ gråta när jag tänker på att det är sista året på prolympia också.
jag vill inte lämna prolympia..världens bästa skola, det går inte!!

please stop the time?
// Ntherése*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0