kissie's "feta" kommentar.

Nu satt jag och läste en kompis blogg ( lillyaxelson.blogg.se besök! )
hon har lagt upp ett inlägg som jag tyckte var väldigt bra och väldigt sant!
och precis innan jag läste det så hade jag sett precis samma sak,
jag blir så fruktansvärt arg!:O
ja, Kissie hade skrivigt på sin blogg om hur det skulle vara om hon blev en tonårs mamma,
hon skrev tre punkter till varför hon inte ska bli det så här löd en av dom:

"Jag skulle bli fet (eller ja, väga över 60 kilo menar jag!) !"

Jaha! så man är fet om man väger över 60 kilo?:O
ska man inte bli gravid för att man går upp i vikt? DET ÄR JU KLART MAN GÅR UPP I VIKT DÅ!!
aahh, asså jag blir typ tokig.
det är inte konstigt att folk typ svälter sig när en av sveriges mest kända bloggerska säger att man är fet om man väger över 60 kilo.
det är så FEL!

Beyounce knowles väger runt 65 kilo, Tkr ni hon e fet?
nä juste!

//Ntherése*


Kommentarer
Postat av: innm

men asså, jag tror faktiskt att hon menar efter födseln. för det är ju ganska svårt att behålla vikten efter att man varit gravid...

2009-08-26 @ 20:27:08
URL: http://innm.blogg.se/
Postat av: innm

men asså, jag tror faktiskt att hon menar efter födseln. för det är ju ganska svårt att behålla vikten efter att man varit gravid...

2009-08-26 @ 20:27:25
URL: http://innm.blogg.se/
Postat av: Ntherése*

Jag vet inte hur hon menar,

men det e fel!

2009-08-26 @ 20:30:32
Postat av: julia

på linns kommentar. även om det är efter födseln så är det ändå sjukt i huvet.... jag hoppas hon går upp 200 kilo och dör av hjärtinfark! xP

2009-08-27 @ 23:02:44
URL: http://mittlillaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0